Klacht Specsavers: Misleidende voorlichting en reclame Specsavers

Ik moest bij Specsavers voor een bril die voor 100% vergoed word door Menzis
€ 49.= bijbetalen en wel vooraf. Mijn buurvrouw met dezelfde bril hoefde niets bij te betalen. Nadat Menzis aan de telefoon had en de onduidelijkheid van Menzis die op de bijlage van mijn aanmelding bleek dat Menzis maar € 165.= vergoed iets wat niet op de bijlage en voorwaarde stond. Nadat ik de bril ophaalde zaten er verkeerde glazen in en ook geen varifocale glazen weer een fout van Specsavers . Nu moest de bril opnieuw worden besteld, maar met verschillende opties ( varifocaal ) optie 3 moest ik € 250.= bijbetalen wat een misleiding. Dunnere glazen ook exstra terwijl volgens mijn vorige opticien van dunnere glazen geen spraken was. Maar Specsavers maakt je bang om te zeggen, meneer wilt u met jampotten bodems lopen. Al met al klopt het niet en ik heb spijt dat ik naar Specsavers ben gegaan. Verkeerde voorlichting , de prijzen zo opschroeven dat kan en mag niet. Reisburo's moeten ook alle prijzen inclusief melden , en vooraf betalen wat een misleiding , als ik niet vooraf had betaald had ik alles geannuleerd , maar dat is volgens mij de reden dat je bij
Specsavers vooruit moet betalen. En de kwaliteit van de brillen met plastieken glazen en plastieken monturen kosten bijna niets. Ik heb van alles bewijs en afschriften.

Mijn aanbetaling van € 49.= terug betalen, hetzelfde behandeld te worden als mijn buurvrouw

Leendertvan
    Tot op heden geen reactie van Specsavers.
    Specsavers
    Goedendag,

Bedankt voor uw bericht.

Echter kunnen wij uit uw bericht niet opmaken bij welke winkel u klant bent. Graag vernemen wij waar u klant bent, onder vermelding van uw geboortedatum.

Specsavers International BV
    Ik ben klant bij Specsavers in Hilversum
    Mijn geb datum 22-05-1951
    Leendertvan
    Nog steeds niets gehoord van Specsavers, ondanks aanvullende info.
    Specsavers
    Goedendag,

Bedankt voor uw reactie. WIj gaan overleggen met de winkel en komen er zo snel mogelijk bij u op terug.

Specsavers International BV
    Leendertvan
    Na een telefoontje van Specsavers te hebben gehad kwam ik er nog steeds niet uit. Het erom heen draaien van Specsavers betreffende de factuur. Mijn kreeg een nota van € 220.= en hoefde niets bij te betalen. Ik kreeg een nota van € 214.= en moest € 49.= bijbetalen hoe het zit of het nu dunnere glazen zijn of multifocale glazen, Specsavers adverteerde met GRATIS MULTIFOCAAL GLAZEN dus niet extra dunne glazen klopt ook niet volgens mijn opticien. Specsavers kan het wel op de nota zetten, maar het klopt niet.
    Dit is ook de laatste bril die ik bij Specsavers heb gekocht. Ik draag ook s'winters lenzen, deze lenzen ga ik dus ook niet meer kopen bij Specsavers. En ik zal het ook op mijn vrienden media zetten. Dus is echt niet te bevatten. De verkopers bij Specsavers krijgen een opleiding in verkopen dus met praten krijg je er ook bijna geen woord tussen wat intimiderend was dat, IK BEN GENEZEN

Leendertvan
Geen oplossing Specsavers praat er steeds omheen, maar de klacht is gegrond met bewijzen zwart op wit. Specsavers doet er niets aan. Wat een slechte zaak is het. Niet om die € 49.= maar om het principe. Deze actie gaat Specsavers klanten kosten. Ik ben klant af.

Ook een klacht indienen over Specsavers?