Klacht Specsavers: Montuur te groot voor mijn gezicht, bijstellen blijkt onmogelijk.

Klachtnummer
# 175184
Gebruiker
keesbrand@tele2.nl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij de Specsaversvestiging in het centrum van Dordrecht kocht ik een
brilmontuur. Het kunststofmontuur past achteraf niet bij mijn smalle gezicht
en te kleine neus (gedeelte onder neusbrug is te breed. Gevolg is dat de bril bijna continue over mijn neus glijdt en telkens eindigt op het puntje van mijn neus.
Ik ben al MEGA veel keren terug geweest bij dit filiaal en telkens doen
ze iets aan het oor gedeelte, maar dit helpt niet. Andere opticiens vertellen ook dat
de verkoper dit montuur niet had moeten adviseren want dit vraagt om moeilijkheden.
De bedrijfsleider van het Specsaversfiliaal wil alleen maar blijven bijstellen, maar
dit gaat echt.
Het bijstellen is ONMOGELIJK want in de brilpoten zit een kort stukje metaal met als gevolg dat je niet veel kan buigen bij een te breed montuur.

De oplossing

Een montuur zonder problemen!

1 reactie

  1. Auteur
    Specsavers
    Datum
    Goedemorgen meneer Brand,

    Wij hebben via onze klantenservice ook een e-mail van u ontvangen.

    U zult via de klantenservice een reactie terug ontvangen op uw schrijven.

    Met vriendelijke groet,

    Specsavers International BV
    Roos Jansen

Ook een klacht indienen over Specsavers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen