Specsavers is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Specsavers: Multifocale bril
Details
Klacht
Op 28 juli j.l. oogmeting gehad en een bril uitgezocht en vooraf moeten betalen - ik begrijp nu waarom. Bril was na +/- 14 dagen klaar. Ik zag nog slechter met als zonder deze bril en het bleek dat de glazen verkeerd geslepen waren. Er moesten dus nieuwe glazen worden geslepen en men beloofde spoed (14 dagen of minder) omdat ik een paar dagen met vakantie ging. Ik bel op 2 september naar Specsavers Leyweg Den haag en er werd mij medegedeeld dat het nog wel 14 dagen tot 4 weken kon duren. Ik kon wel zolang de andere bril gebruiken waar ik slechter door zag. Van de beloofde spoed is duidelijk niets te merken en twee maanden wachten op een bril vind ik wel erg lang en van bijzonder slechte service getuigen. Ik heb mijn vorige brillen bij Hans Anders gekocht en deze waren altijd meteen goed, maar zoals de reclameboodschap zegt: Zo is het niet bij Specsavers.Gewenste oplossing
Een bril waar ik scherp mee kan zien a.s.a.p. of geld terug.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.