Klacht Specsavers: Niet tevreden met de briel, wil graag bestelling annuleren

Margo

Op 30 september heb Ik lesbril besteld en Ik heb verwacht, dat Ik sinds oktober een nieuwe bril kan gebruiken. Een medewerker heeft gezecht, dat het hoeft niet om dunne glazen te bestellen en prijs viel mee. Over 2 weken kwam Ik mijn bril ophalen en Ik was zeer ontevreden met dieke glazen. Ik was gezegt, dat als Ik extra betaal, kunnen glazen veranderd worden. Ik was bereid dat meteen te doen, maar dat kon niet, want het moest nog door manager bevestigd worden. Later kreeg Ik telefoontje, dat het kan en dat Ik moet weer naar de winkel komen. In verband met mijn werk kon Ik dat alleen in het eind van de week doen. De nieuwe bril wordt over twee weken klaar zijn. Dus ben Ik nog 3 werken verder. Ik ga over 10 dagen naar buitenland voor 4 weken. Zonder bril, die Ik heb dagelijks nodig. In beste geval krijg Ik de briel in het eind november.
Als Ik zou in januari 2020 naar opticient komen, kreeg Ik de bril volledig vergoed. Maar Ik heb de bril nu nodig!
Ik vroeg of Ik mijn bestelling kan opzeggen, het antwoord was nee.
Ik heb veel tijd en held kwijt en ben nog steeds zonder oplossing.

Bestelling annuleren

Specsavers
    Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben dfeze ook ontvangen via klacht.nl. Hier hebben wij u ook voorzien van een antwoord.

Het dialoog zullen wij op dit platform sluiten.

Specsavers International BV

Margo
Ik wil graag mijn bestelling afzeggen, ik heb dat 30 september besteld en heb nog geen bril.

Ook een klacht indienen over Specsavers?