Klacht Specsavers: Nieuwe glazen in oude bril

Anniede waard

Ik heb het probleem dat mijn glazen binnen het jaar weer veranderd moeten worden daar mijn sterkte + minder wordt. Ik zou dus graag nieuwe glazen in mijn oudere montuur willen laten plaatsen. (Dit montuur is slechts 9 maanden oud). Maar dit krijg ik
nergens voorelkaar. Ja wel voor ong. 400 euro, maar dit vind ik erg duur. Ik koop dus elk jaar minstens 2 nieuwe brillen. Dan mag je toch wel 1x een coulance verwachten voor nieuwe glazen? Ik heb ook nog nooit een 2e gratis bril mogen ontvangen waar zoveel reclame voor gemaakt wordt.

Zou graag een compensatie willen voor de glazen in mijn (oude) bril.

Specsavers
    Goedendag,

Bedankt voor uw reactie.

Specsavers heeft geen eigen lab en daarom kunnen wij geen nieuwe glazen in een bestaand montuur zetten, onze excuses voor het ongemak. Er is wel een mogelijkheid om het naar onze fabriek te sturen maar dit zullen wij niet adviseren omdat het montuur dan enkele weken onderweg is.

Graag vernemen wij via onze klantenservice bij welke winkel u klant bent , onder vermelding van uw geboortedatum, zodat wij kunnen bespreken met de winkel wat wij nog voor u kunnen betekenen. U kunt het versturen naar nl.service@specsavers.com

Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn.

Sabrina Groen
    Anniede waard
    Er is geen oplossing geboden.

Ook een klacht indienen over Specsavers?