Klacht Specsavers: Onbeschoft en onprofessioneel personeel

Klachtnummer
# 565911
Gebruiker
Zuivere koffie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onbeschoft en onprofessioneel personeel in het filiaal van Amsterdam Osdorp.

De oplossing

Personeel beter opleiden tot klantvriendelijkheid en professionaliteit

1 reactie

  1. Auteur
    Specsavers
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Wat naar om te horen dat u ons personeel u niet naar wens heeft geholpen. Graag zouden wij wat gerichtere informatie ontvangen zodat wij hier wat mee kunnen. Zou u ons deze informatie kunnen mailen via nl.service@specsavers.com?

    Hartelijk dank.

    Met vriendelijke groet,
    Specsavers

Ook een klacht indienen over Specsavers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen