Klacht Specsavers: Ondeugdelijke kraswerende coating

SamH

Ander halve maand geleden eerste bril gekocht bij specsavers ging er van uit dat het degelijke kwaliteit was, heb toen kraswerende coating er ook meteen bij laten doen, dus ik verwacht dat dat minimaal 1 tot 3 jaar wel redelijk kraswerend is en niet dat ik na anderhalve maand met normaal en netjes gebruik er al een kras op kwam, daar mee terug naar de winkel gegaan werd meteen verteld geen garantie dit op een zeer onbeschofte manier, wou daarna haar manager spreken maar dat kon niet toen belde ze de beveiliging omdat ik niet wou vertrekken voordat ze haar manager had gehaald/gebeld werd me toen vertel dat die zogenaamd vrij was die dag, oke kan toen maar afspraak gemaakt voor de volgende dag om die zogenaamde manager te spreken over mijn probleem, volgende dag daar aan gekomen aangekaart dat collega die daar werkte zeer onbeschoft was, toen werd mij door de manager meteen verteld geen garantie kan nieuw glas in zit op 65,-.
Ik gezegd dat het nergens op sloeg dat die zogenaamde kraswerende coating na anderhalve maand al een krasje kon hebben, werd eigelijk meteen al voor dom uitgemaakt als ik dat echt dacht dat daar die coating van 80 euro voor was.
Eindstand 2 keer zeer klant onvriendelijk geholpen voor dom uitgemaakt, probleem niet opgelost, en 2 middage voor niks kwijt.

Dat mijn Glas kostenloos gemaakt wordt,
of volledige aankoop bedrag terug en dan breng ik de bril terug, haal ik hem wel ergens anders.

Specsavers
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.
    Vervelend dat het zo is gelopen in één van onze winkels.

Om uw klacht verder in behandeling te kunnen nemen, wil ik u verzoeken om mij per mail (nl.service@specsavers.com) te laten weten in welke Specsavers winkel dit is voorgevallen.

Alvast bedankt.

Specsavers Klantenservice

SamH
Nog steeds niks gehoord van specsavers

Ook een klacht indienen over Specsavers?