Klacht Specsavers: Onjuiste declaratie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 600692
Gebruiker
Regenweer
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ze nemen geen contact met je op. Ze hebben hoortoestellen gedeclareerd bij de zorgverzekering die ik niet heb. Ik heb nog hoortoestellen om uit te proberen en heb geen koopcontract getekend.
De zorgverzekering probeert contact met ze te krijgen de aansprakelijkheid verzekering is er mee bezig . Maar specsavers reageert op niemand.

Gewenste oplossing

Dat ze op een fatsoenlijke manier contact opnemen. Geen declaratie doen die onjuist is. Dit is valsheid in geschriften.
Geboden oplossing
Er is nog steeds geen contact met mij opgenomen. De klacht is nog steeds dat ik geen passende hoortoestellen heb
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Specsavers
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Ouwejan,
    Als wij niet weten over welke winkel uw klacht gaat, kunnen wij deze ook niet doorzetten naar de betreffende winkel om te reageren op uw klacht.
    Met vriendelijke groet,
    Specsavers

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Specsavers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen