Klacht Specsavers: Onmenselijk ..

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 293579
Gebruiker
Immieveen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte Specsavers
Vorig jaar een bril aangemeten....multivocaal
Opgemeten en hoe het proces verloopt.Toen heb ik mijn bril opgehaalt maar na een paar dagen trok mijn rechteroog steeds weg dus ik ben teruggegaan en het antwoord was...het is even wennen...dus ik dacht oke...misschien is dat wel zo.paar weken later toch teruggegaan en wat bleek....verkeerd opgemeten..prima kan gebeuren...opnieuw opgemeten en maar weer wachten tot de bril klaar was met nieuwe glazen....precies hetzelfde begon opnieuw...ben intussen zeker 8 keer teruggeweest.
Toen bleek dat de glazen er verkeerd inzaten etc etc....ik was het een beetje zat dus vroeg ik en zei....ik ben niet tevreden met alles ..ik wil mijn geld terug...antwoord..NEE daar doen wij niet aan ! Maar als je even wacht zet ik er leesglazen in en dan heb je een goeie leesbril...WAT ???
Dit vind ik zooo belachelijk..er bestaat een wet ..als je niet tevreden bent dat je je aankoop bedrag terug moet krijgen...het is toch ..op een paar euro's na..300.00euro.dat is voor mij een hoop geld ! Dure leesbril ! Ik wil dan ook mijn geld terug !!!ik heb het eerst laten rusten maar toch is het niet normaal vandaar mijn klacht.

De oplossing

Graag wil ik mijn geld terug !

1 reactie

  1. Auteur
    Specsavers
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Hartelijk dank voor uw opmerking. Graag vernemen wij van u welke winkel dit betreft en meer informatie over de aanschafdatum.

    Zou u dit samen met uw opmerking naar het volgende adres willen sturen? dan zullen wij vanaf onze klantenservice kijken wat wij hierin voor u kunnen betekenen. nl.service@specsavers.com

    Met vriendelijke groet,
    Roos Jansen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Immieveen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry