Opgelost door Specsavers: Onterechte factuur aan de verzekeraar gestuurd.

content Opgelost
M.A. Roomer

Specsavers Meppel crediteert eigenhandig een factuur uit 2018 en beweert bij de verzekeraar onder toezending van een nieuwe factuur aan mij op 8 oktober 2019 gehoorapparaten te hebben geleverd, terwijl die apparaten al een jaar eerder geleverd zijn. Daardoor komen de kosten ten laste van mijn eigen risico in 2019 in plaats van 2018. Daar ga ik natuurlijk niet mee akkoord. In de winkel is mij vanmiddag verteld, dat de factuurdatum inderdaad is veranderd. Morgenochtend zou ik daar over teruggebeld worden. Het zal mij benieuwen.....

Ik wil weten waarom Specsavers mij op deze manier behandelt en hoe Specsavers dit goed denkt te maken.

Specsavers
    Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij denken dat op een fout berust. Wij begrijpen uit uw verhaal dat de winkel contact met u zal opnemen.

Mochten wij achteraf nog iets voor u kunnen betekenen, dan kunt u een email sturen naar nl.service@specsavers.com

Specsavers International BV

M.A. Roomer
Specsavers heeft de fout gelijk erkend en een fles wijn gebracht. Wel heeft het nog een maand geduurd voordat Anderzorg de correctie in mijn facturen heeft aangebracht.

Ook een klacht indienen over Specsavers?