Opgelost door Specsavers: Ontevreden klant

TinyVA

We hebben in november 2018 twee brillen gekocht. De ene bril moest meteen terug omdat deze niet goed was. Is veranderd en was toen goed. De andere bril heb ik meteen gemeld dat deze niet goed was. Er werd toen het een en ander ve r andere maar ik twijfelde nog. Ben sindsdien 3 keer terug geweest maar het is niet goed . Wel ben ik de laatste keer weer gecontroleerd en bleek ik geen 92 % te zien, zoals in n o gember maar 80 %. Dit klopt ook beter. Maar de bril is zeker niet goed en ben zeker geen specsavers favoriet. Met de vermelding dat het personeel aller vriendelijke is.

Ik wil een bril die past met de juiste glazen

Specsavers
    Goedemorgen,

Bedankt voor het doorgeven van uw klacht. We vinden het erg vervelend om te lezen dat u deze problemen ervaart.
    We zullen uw kwestie bespreken met de winkeldirecteur van Specsavers Helmond.

Klantenservice Specsavers
    Vriendelijke Groet
    Specsavers
    Goedemiddag,

Excuses voor onze late reactie. Van de winkeldirecteur hebben wij vernomen dat u vandaag bent langs geweest in de winkel en dat u samen tot een oplossing bent gekomen. Wij hopen dat u tevreden bent met de oplossing.

Klantenservice Specsavers
    TinyVA
    Ik ben inderdaad vandaag bij de winkeldirecteur geweest en deze heeft mij in een prettig gesprek zeer goed geholpen en ook uitgelegd waar het probleem aan zou kunnen liggen. Ze is met een, voor mij, perfecte oplossing gekomen waar ik erg blij mee ben. Na volgende week zullen volgens haar al mijn bril problemen opgelost zijn en, dit moet gezegd worden, door een heel goede service. Bedankt hiervoor. Met vriendelijke groet,

TinyVA
Ze hebben het perfect opgelost. Mijn nieuwe bril met glazen is onderweg. Heel veel complimenten aan Specsavers Helmond.

Ook een klacht indienen over Specsavers?