Klacht Specsavers: Ontevreden over de kwaliteit van de bril en erg ontevreden over de service van het filiaal weert

Peeters

Onlangs heb ik twee brillen gekocht bij specsavers. Bij het ophalen gaf ik al aan dat er een rare schaduw in te zien was en dat het zicht niet beter was. Ze gaven me hierbij aan dat mijn ogen wellicht eraan moesten wennen. Het advies was om het even enkele dagen te proberen en mocht er geen verbetering zijn dan kon ik terugkomen en zou het worden opgelost. Echter vandaag ben ik terug gegaan (filiaal weert) omdat er nog geen verbetering was, maar tot mijn verbazing wilde ze me niet meer helpen. Nu zit ik met twee brillen ter waarde van 570 euro waar ik niet correct door kan zien.

Ik zou graag willen dat dit snel wordt opgelost.

Dat ze mij het geld terug geven, ik heb immer twee brillen waar ik niets mee kan.
Ben nog met Specsavers bezig. Ze mailden mij dat het erg druk was in de zaak. Maar als er EEN klant en ik in de zaak staan is het dan ERG druk. En die ene klant was al aan het afronden. Daarbij hebben ze telefonisch toe gegeven dat er om die tijd geen klant gepland stond. Ik ben KLAAR met Specsavers.

Geachte heer/mevrouw Peeters,

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de winkel in Weert. Zij zullen binnenkort contact met u opnemen om samen tot een passende oplossing te komen.

Geachte heer Peeters,

Van de winkel hebben wij vernomen dat zij inmiddels telefonisch contact met u hebben opgenomen, maar dat u heeft aangegeven geen afspraak meer te willen maken om langs te komen zodat de winkel uw probleem kan oplossen.
    Daar u de winkel geen kans geeft om uw klacht te verhelpen, kunnen wij in deze niets meer voor u doen.

Specsavers

Ook een klacht indienen over Specsavers?