Klacht Specsavers: Ontevreden over de kwaliteit van de bril en erg ontevreden over de service van het filiaal weert
Details
Klacht
Onlangs heb ik twee brillen gekocht bij specsavers. Bij het ophalen gaf ik al aan dat er een rare schaduw in te zien was en dat het zicht niet beter was. Ze gaven me hierbij aan dat mijn ogen wellicht eraan moesten wennen. Het advies was om het even enkele dagen te proberen en mocht er geen verbetering zijn dan kon ik terugkomen en zou het worden opgelost. Echter vandaag ben ik terug gegaan (filiaal weert) omdat er nog geen verbetering was, maar tot mijn verbazing wilde ze me niet meer helpen. Nu zit ik met twee brillen ter waarde van 570 euro waar ik niet correct door kan zien.Ik zou graag willen dat dit snel wordt opgelost.
Gewenste oplossing
Dat ze mij het geld terug geven, ik heb immer twee brillen waar ik niets mee kan.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.