Klacht Specsavers: Pijn bij verstellen bril specavers Buikslotermeerplein Amsterdam

Corlina

Goedenmorgen ' ik ben 29 juni 2018 bij specavers geweest om mijn bril te verstellen ' zaterdag 30 juni zondag 1 juli kreeg ik hoofdpijn en op mijn neus een open wond ' maandag 2 juli ben ik bij specavers Buikslotermeerplein Amsterdam ' heeft medewerker gekeken en inderdaad mijn neus zag er niet naar uit ' specavers : medewerker heeft de klemmetjes en bril op een zachte manier ' proberen te herstellen : ben 3 juli naar de huisarts gegaan ' die gaf mij zalf Fusieinezuur dat is een zalf voor die bacterie en infectie dood ' bel ik specavers op ' word er tegen mij gezegd ' dat het niet zo netjes is om een collega te beschuldigen ' ja door wie is dat gekomen dan ? Ik moet dan zonder mijn bril ' wat ik niet zonder kan ' voor mijn ogen ' ik werk als beveiliger ' hoe dan ? Excuus word mij wel aangeboden door medewerker op 2 juli ' als ik niet week mis ik dagen ' specavers mag best daar wat tegenover staan ' in de toekomst een 2 de bril of zonnebril op sterkte ' hoor het wel ! Dank u wel voor deze klachten lijn ' met de vriendelijke groeten

Specsavers
    Goedendag,

Bedankt voor uw bericht en excuses voor het ongemak.

U hoort zo snel mogelijk van onze klantenservice (nl.service@specsavers.com) of van de winkel.

Specsavers International

Ook een klacht indienen over Specsavers?