Klacht Specsavers: Pootje bril niet meer leverbaar.

A 29

Anderhalf jaar geleden een leesbril aangeschaft in filiaal Hoofddorp.
Een aantal weken geleden brak er een pootje af van de bril, dus vandaag in de winkel geweest.
Allereerst werd er gezegd dat een nieuw pootje 13 zoveel zou kosten, vond ik raar, want is toch service...... Maar helaas pootje was er niet en kon ook niet meer besteld worden.
Op mijn vraag “wat nu” werd er doodleuk geantwoord “ een nieuwe bril aanschaffen”, weliswaar met 50% korting, maar toch. Een leesbril bij de Hema van 5 euro gaat bij mij al veel langer mee. Tja, werd er gezegd, soms heb je pech. Lag er ook waarschijnlijk aan hoe ik de bril van mijn neus haalde, met één hand werd er gezegd.
Nu is mijn bril gelijmd en zit voor geen meter.
Voor mij geen specialers meer en met mij mijn echtgenoot en hoorapparaten ga ik ook ergens anders bestellen.
De service is ver te zoeken bij het filiaal Hoofddorp.

Een ander pootje aan mijn leesbril zetten.

Specsavers
    Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend te horen dat u niet naar wens bent geholpen in onze winkel in Hoofddorp.

Waarschijnlijk is het pootje afgebroken waardoor er geen ander pootje aangezet kan worden, anders dan lijmen.

De winkel heeft u aangeboden om een nieuwe bril aan te schaffen, hierop krijgt u 50% korting, dit vinden wij een mooi voorstel.

Wellicht ten overvloede adviseren wij u altijd uw bril op en af te zetten met 2 handen omdat anders het gewicht van de bril op 1 pootje steunt.

Vertrouwende u hiermede naar genoegen te hebben geinformeerd.

Specsavers International BV

A 29
Een andere bril met 50% korting. De bril die kapot is gegaan is anderhalf jaar oud, én gekocht als leesbril. Die moet langer meegaan, anders hadden ze me er in de winkel bij aankoop moeten attenderen op het feit dat de bril erg zwak is, een leesbril zet je iedere keer op en af. Een bril bij de Hema gaat langer mee.... Ik ben zeer teleurgesteld in Specsavers, wij, mijn man en ik komen hier al jaren, en sindsdien verbouwing zijn er ook andere medewerkers als ik me niet vergis. Een aantal jaren geleden ben ik ook eens met een kapotte bril teruggegaan, toen werd er geheel kosteloos een nieuw pootje aangezet. Ook hier was het pootje niet meer te bestellen, maar zette de mevrouw hier een gelijkend pootje op.. geheel kosteloos. Nu werd er direct, voordat er naar de bril gekeken werd gezegd dat er kosten aan verbonden zijn. Voor onze brillen en boortoestellen zoeken we maar iets anders dan Specsavers, helaas.

Ook een klacht indienen over ?