Klacht Specsavers: Reparatie viel niet onder garantie binnen 6 maanden van aankoop

Dusty3

Ik moest €34 euro betalen voor het vervangen van een brillenpoot, van een bril die ik ongeveer 6 maanden geleden heb gekocht. De bril is niet gevallen, en ik heb het niet zelf afgebroken. Het pootje brak af terwijl ik mijn bril gewoon af nam (normaal gebruik, lijkt mij). Het leek al snel wat losser te zitten dan de ander, maar was niet zodanig dat ik dacht dat ik het moest laten repareren. Na de reparatie zit de bril een stuk strakker. Valt dit niet onder de garantie?

Graag een antwoord op mijn vraag over de garantie, en als het onder garantie valt wil ik graag mijn geld terug.

Specsavers
    Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen.

Wij zullen uw opmerking doorsturen naar de winkel in Zaandam zodat zij uw situatie opnieuw kunnen bekijken.

Specsavers International BV

Dusty3
Sinds het vriendelijke bericht is er niets aangeboden, dus probleem is niet geholpen. Ik voel me genoodzaakt om een andere opticien te zoeken.

Ook een klacht indienen over Specsavers?