Klacht Specsavers: Reparatie viel niet onder garantie binnen 6 maanden van aankoop

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 413882
Gebruiker
Dusty3
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik moest €34 euro betalen voor het vervangen van een brillenpoot, van een bril die ik ongeveer 6 maanden geleden heb gekocht. De bril is niet gevallen, en ik heb het niet zelf afgebroken. Het pootje brak af terwijl ik mijn bril gewoon af nam (normaal gebruik, lijkt mij). Het leek al snel wat losser te zitten dan de ander, maar was niet zodanig dat ik dacht dat ik het moest laten repareren. Na de reparatie zit de bril een stuk strakker. Valt dit niet onder de garantie?

De oplossing

Graag een antwoord op mijn vraag over de garantie, en als het onder garantie valt wil ik graag mijn geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Specsavers
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Hartelijk dank voor uw bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen.

    Wij zullen uw opmerking doorsturen naar de winkel in Zaandam zodat zij uw situatie opnieuw kunnen bekijken.

    Met vriendelijke groet,
    Specsavers International BV

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dusty3
Datum
Uiteindelijke oplossing
Sinds het vriendelijke bericht is er niets aangeboden, dus probleem is niet geholpen. Ik voel me genoodzaakt om een andere opticien te zoeken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Specsavers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen