Klacht Specsavers: slechte service

Klachtnummer
# 280228
Gebruiker
BJW Vink
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 30 september 2017 heb ik een bril gekocht bij Specsavers in Zeist met varifocale glazen.
Ik heb bij het ophalen van de bril direkt aangegeven, dat het lessgedeelte niet goed was, en dat de tekst die ik las zowel horizontaal als verticaal bol stond.
Ze zeiden dat ik de bril meerdere dagen moest dragen, omdat mijn ogen moesten wennen.
Heb ik gedaan, zonder verbetering, 3 keer teruggeweest, maar zij blijven volhouden dat de bril goed is.
Ik kan er niet door lezen, en krijg er ook nog hoofdpijn van.
Met golven is naar beneden kijken wazig.
Op afstand is de bril wel goed, maar dat is ook het enige.
Ze willen niets voor mij doen, weg 600,--

De oplossing

Andere glazen, die wel goed zijn aangemeten.

1 reactie

  1. Auteur
    Specsavers
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Vervelend te horen dat u geen plezier heeft van de aangeschafte bril, dit is uiteraard niet de bedoeling. Heeft de winkel uw ogen nogmaals nagemeten?

    Graag willen wij dit voor u oplossen, wellicht is een second opinion in een andere winkel een idee voor u?

    Wij vernemen graag van u zodat wij dit verder voor u kunnen oplossen. U kunt een e-mail sturen naar onze klantenservice via nl.service@specsavers.com

    Met vriendelijke groet,
    Roos Jansen

Ook een klacht indienen over Specsavers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen