Klacht Specsavers: Slechte service

Saloua

Ik heb een bril voor mn dochter laten maken bij specsavers die zou na twee weken klaar zijn. Na een half uur wachten werd ik dan geholpen. Helaas de bril was er nog niet zodra de bril er was zou ik worden gebeld uiteindelijk heeft het 3,5 week geduurd. Toen ik vandaag de bril gong ophalen werd de bril uit de lade gehaald en ik moest even wachten. Na een uur te hebben gewacht was ik het zat en ben ik gaan vragen hoe het zat. Er was een communicatieprobleem tussen twee medewerkers ze dachten allebei dat de andere collega me zou helpen. Toen moest ik maar staant de bril passen En na twee minuten werk kon ik gaan ZONDER EXUSES. ik was zo boos geworden dat ik in het vervolg specsavers voorbij loop

Op zn minst een exuses

Specsavers
    Goedendag,Bedankt voor uw reactie.Vervelend om te horen dat uw bezoek aan onze winkel niet naar wens is verlopen, onze excuses voor het ongemak.Graag vernemen wij via onze klantenservice bij welke winkel u klant bent onder vermelding van uw naam en geboortedatum. Wij zullen uw klacht dan naar hen doorsturen zodat zij het met elkaar kunnen bespreken en ervoor kunnen zorgen dat zij de communicatie en service kunnen verbeteren. het emailadres is nl.service@specsavers.commet vriendelijke groet,
    Sabrina Groen

Ook een klacht indienen over Specsavers?