Klacht Specsavers: Specsavers: misleidende campagne hoorapparaten

Klachtnummer
# 285688
Gebruiker
J. Keessen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn schoonmoeder heeft 2 hoorapparaten nodig maar heeft daar geen geld voor. De aanbieding van Specsavers leek dus ideaal: je betaalt geen eigen bijdrage, dus als je je eigen risico al helemaal hebt verbruikt, wat bij haar het geval is, betaal je zelfs helemaal niets! De winkels in haar omgeving scheepten haar echter al direct af met de melding dat de planning helemaal vol zat. Het hoofdkantoor was echter behulpzamer en gaf de gegevens van een aantal winkels waar nog wel plaats was. Toen kreeg ze echter te horen dat ze pas zou kunnen tekenen na een maand proefdraaien, in januari dus. Maar dan zit je weer met je eigen risico! Toen ik het bedrijf erop wees dat dit misleidend is omdat hun site zelfs op dit moment nog steeds aangeeft dat het nu hét moment is om een hoorapparaat aan te schaffen indien je je eigen risico hebt verbruikt, had men daar geen antwoord op. Het is nu 20 december en die tekst staat nog steeds op hun website terwijl je onmogelijk nog gebruik kunt maken van die aanbieding omdat bijna alle winkels al vol zitten en omdat je pas in januari kunt tekenen en dus gewoon weer volle bak eigen risico gaat betalen. Dat vind ik pure misleiding!

De oplossing

Ik vind dat Specsavers direct moet stoppen met deze misleidende campagne en mijn schoonmoeder alsnog gratis hoorapparaten moet leveren.

1 reactie

  1. Auteur
    Specsavers
    Datum
    Goedendag,

    Bedankt voor uw e-mail en excuses voor het ongemak.

    Wij komen hier zo snel mogelijk bij u op terug.

    Met vriendelijke groet,
    Specsavers International BV

Ook een klacht indienen over Specsavers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen