Specsavers is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Specsavers: Specsavers schuift de verantwoordelijkheid van zich af.
Details
Klacht
Het terugroepen van lenzenvloeistof Easypurpose. Krijg je hiervoor idp Multipurpose die ik niet destijds al niet kon verdragen.Toch geprobeerd helaas, Ga je naar de winkel krijg je een ander duurder merk om te proberen. Helaas hetzelfde probleem . Nu zit ik met twee aangebroken en een niet aangebroken fles. Krijg je een of ander wazige engelse mail, waar je van alles in moet vullen om je geld terug te krijgen waaronder ook je nr. van je creditcard. Terwijl ik een abonnement bij Specsavers heb. Deze vreemde engelse mail heb ik direct verwijderd. Ik vind de verantwoordelijkheid bij Specsavers liggen om te zorgen dat ik of mijn lenzenvloestof easypurpose weer ontvang of het geld teruggestort krijg . Specsavers heeft voor deze leverancier gekozen en niet ik.Gewenste oplossing
Zorgen dat het netjes afgehandeld wordt .- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.