Klacht Specsavers: Specsavers schuift de verantwoordelijkheid van zich af.

# 591998
D.E.J. Haex -gofers

Het terugroepen van lenzenvloeistof Easypurpose. Krijg je hiervoor idp Multipurpose die ik niet destijds al niet kon verdragen.Toch geprobeerd helaas, Ga je naar de winkel krijg je een ander duurder merk om te proberen. Helaas hetzelfde probleem . Nu zit ik met twee aangebroken en een niet aangebroken fles. Krijg je een of ander wazige engelse mail, waar je van alles in moet vullen om je geld terug te krijgen waaronder ook je nr. van je creditcard. Terwijl ik een abonnement bij Specsavers heb. Deze vreemde engelse mail heb ik direct verwijderd. Ik vind de verantwoordelijkheid bij Specsavers liggen om te zorgen dat ik of mijn lenzenvloestof easypurpose weer ontvang of het geld teruggestort krijg . Specsavers heeft voor deze leverancier gekozen en niet ik.

Zorgen dat het netjes afgehandeld wordt .

Specsavers is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

D.E.J. Haex -gofers
    Gaarne had ik een oplossing of tenminste een antwoord op mijn klacht.
    D.E.J. Haex -gofers
    Nog steeds geen antwoord van specsavers
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    D.E.J. Haex -gofers
    Klacht is nog steeds niet opgelost.

Ook een klacht indienen over Specsavers?