Klacht Specsavers: Specsavers schuift de verantwoordelijkheid van zich af.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 591998
Gebruiker
D.E.J. Haex -gofers
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Het terugroepen van lenzenvloeistof Easypurpose. Krijg je hiervoor idp Multipurpose die ik niet destijds al niet kon verdragen.Toch geprobeerd helaas, Ga je naar de winkel krijg je een ander duurder merk om te proberen. Helaas hetzelfde probleem . Nu zit ik met twee aangebroken en een niet aangebroken fles. Krijg je een of ander wazige engelse mail, waar je van alles in moet vullen om je geld terug te krijgen waaronder ook je nr. van je creditcard. Terwijl ik een abonnement bij Specsavers heb. Deze vreemde engelse mail heb ik direct verwijderd. Ik vind de verantwoordelijkheid bij Specsavers liggen om te zorgen dat ik of mijn lenzenvloestof easypurpose weer ontvang of het geld teruggestort krijg . Specsavers heeft voor deze leverancier gekozen en niet ik.

Gewenste oplossing

Zorgen dat het netjes afgehandeld wordt .
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Specsavers is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

4 reacties

  1. Auteur
    D.E.J. Haex -gofers
    Datum
    Gaarne had ik een oplossing of tenminste een antwoord op mijn klacht.
  2. Auteur
    D.E.J. Haex -gofers
    Datum
    Nog steeds geen antwoord van specsavers
  3. Auteur
    D.E.J. Haex -gofers
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    D.E.J. Haex -gofers
    Datum
    Klacht is nog steeds niet opgelost.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Specsavers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen