Klacht Specsavers: terugroepactie flessen lenzenvloeistof wordt niet in behandeling genomen

Lenzenvloeistof

Al jaren ben ik klant bij Specsavers, over de lenzen en lenzenvloeistof altijd tevreden geweest. Laatst was er een terugroep actie van de lenzenvloeistof. De flessen zouden worden vergoed omdat de desinfectie niet goed genoeg was. Ik heb hier al meerdere malen contact met Specsavers over gehad en zij verwijzen elke keer naar een andere partij of reageren helemaal niet. Maar ook deze partij is niet thuis, Nergens een reactie op.
Ik ben echter klant bij Specsavers en niet bij deze derde partij. Specsavers moet dit oplossen en niet afschuiven zeker niet als je al zo lang klant bent als ik.
Ondertussen heb ik mijn abonnement stopgezet. Zolang je betaald geen kritische vragen stelt en geen probleem met je ogen krijgt is dit een prima bedrijf. Maar van klantvriendelijkheid heeft Specsavers nog nooit gehoord geld innen is voor hen het belangrijkste.......

ik wil dat het bedrag van de lenzenvloeistof op mijn bankrekening wordt teruggestort en dat Specsavers hier de verantwoordelijkheid voor gaat nemen in plaats van om dit af te schuiven op een derde partij waar ik verder niets mee te maken heb.
jammer dat Specsavers maar door blijft verwijzen naar hun derde partij. Ik heb de lenzenvloeistof aan Specsavers betaald dus horen zij mij ook te compenseren. Na jarenlang klant te zijn geweest bij dit bedrijf eindigt dit hier. Mijn abonnement is opgezegd en ik zal hier ook niet meer terugkeren......

Lenzenvloeistof
    Helaas nog geen reactie gekregen van Specsavers. Wederom een e-mail gestuurd dat ik een overeenkomst heb met Specsavers en niet met hun derde partij. Specsavers heeft een automatische incasso van mijn rekening afgeschreven maar heeft hier GEEN produkt voor geleverd. Zij zijn dus in gebreke gebleven en hebben niet aan de voorwaarden van onze overeenkomst voldaan. Als klant heb ik echter wel betaald. Zij moeten dit dus oplossen door middel van 2 flessen goede vloeistof aan mij te doen toekomen of het bedrag op de rekening terug te storten. Beide oplossen zijn bevredigend voor mij. Specsavers moet dit vervolgens dan met de derde partij verrekenen in plaats van dit probleem bij hun klanten neer te leggen!
    Lenzenvloeistof
    Helaas nog steeds geen reactie van Specsavers. Oplossing lijkt mij heel makkelijk.... 2 goede flessen lenzenvloeistof toesturen of het bedrag storten op mijn bankrekening door Specsavers
    Specsavers
    Geachte heer/mevrouw Spierings,
    Wij vinden het zeer spijtig dat de afhandeling van de aanvraag voor de extra compensatie van CooperVision zo moeizaam voor u verloopt.
    Nadat de producent een wereldwijde terugroepactie was gestart, kregen de klanten van Specsavers kosteloos vervangende vloeistof toegestuurd. Voor de fles(sen) vloeistof die men nog had, kon iedereen ongeacht bij welke opticien u klant bent, een aanvraag doen bij CooperVision zelf voor een extra compensatie.
    De producent heeft ervoor gekozen de vergoeding te geven middels een digitale creditcard. Een verrekening van uw abonnementsgeld of een bedrag op uw bankrekening storten is niet mogelijk.
    Specsavers

Ook een klacht indienen over Specsavers?