Klacht Specsavers: Verkeerd advies bril niet geadviseerd op basis van functie masr op budget.

Klachtnummer
# 524608
Gebruiker
Wilfredo69
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een bril aangeschaft bij Soecsavers Zwijndrecht. Ik was niet tevreden en de eigenaar was met de noorderzon vertrokken. De medewerker die ik sprak in de winkel wist ook niet hoe nu verder.

Diverse keren getracht contact te leggen met het hoofdkantoor tot Aan de directeur Remko Berkel. Geen reactie het enige wat men zegt wij zijn Soecsavers internationaal maar het is hetzelfde bedrijf in Maarsen.

Ik heb wel contact met de winkel gehad nieuwe eigenaar wilde tot een oplossing komen. Hij wilde de kosten delen voor de glazen die eerder geadviseerd waren. Ik snap zijn punt maar ik wil dat Soecsavers zijn verantwoordelijkheid neemt.

De oplossing

Wil contact met het hoofdkantoor en dat ze mij en de nieuwe eigenaar in Zwijndrecht geen kosten doorbereken.

1 reactie

  1. Auteur
    Specsavers
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag meneer de Groot,

    Bedankt voor u bericht, wij hebben inmiddels per mail naar u gereageerd daar wij al met u in contact waren.

    Met vriendelijke groet,

    Specsavers Klantenservice

Ook een klacht indienen over Specsavers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen