Klacht Specsavers: Verkeerd advies bril niet geadviseerd op basis van functie masr op budget.

Wilfredo69

Ik heb een bril aangeschaft bij Soecsavers Zwijndrecht. Ik was niet tevreden en de eigenaar was met de noorderzon vertrokken. De medewerker die ik sprak in de winkel wist ook niet hoe nu verder.

Diverse keren getracht contact te leggen met het hoofdkantoor tot Aan de directeur Remko Berkel. Geen reactie het enige wat men zegt wij zijn Soecsavers internationaal maar het is hetzelfde bedrijf in Maarsen.

Ik heb wel contact met de winkel gehad nieuwe eigenaar wilde tot een oplossing komen. Hij wilde de kosten delen voor de glazen die eerder geadviseerd waren. Ik snap zijn punt maar ik wil dat Soecsavers zijn verantwoordelijkheid neemt.

Wil contact met het hoofdkantoor en dat ze mij en de nieuwe eigenaar in Zwijndrecht geen kosten doorbereken.

Specsavers
    Goedemiddag meneer de Groot,

Bedankt voor u bericht, wij hebben inmiddels per mail naar u gereageerd daar wij al met u in contact waren.

Specsavers Klantenservice

Ook een klacht indienen over Specsavers?