Klacht Specsavers: Verkeerde informatie waardoor ik veel meer betaal dan mij gezegd is geworden,

klant66

Mijn zoontje had een nieuwe bril nodig. Er werd geadverteerd met 2de bril gratis (ook zonnebril). Situatie uitgelegd, krijgen nog 100,- van verzekering en wil niet te veel extra uitgeven. Zoon zoekt bril uit 79,- op dat moment geen leuke zonnebril of gewoon ander montuur, maar we konden over 2 weken terugkomen kregen ze nieuwe binnen. Gelukt en een leuk montuur uitgezocht. Moest ik ineens betalen voor gekleurde glazen (was mij niet verteld en in zijn gewone bril (hij heeft +3) waren de brillen niet dun geslepen, Dit zou ik ook nog extra moeten betalen. Dit is me niet verteld geworden. Ik ben geen specialist en deze info moet gegeven worden. Al met al moest ik dus nog 100,- zelf bij betalen. Terwijl in 1ste instantie een rekensom werd gemaakt dat ik ongeveer 44 euro moest bij betalen. Ben in totaal door 4 mensen geholpen. Ben dus zeer ontevreden!

Dat ik gecompenseerd word en 66 euro terug krijg gestort op mijn rekening .

Specsavers
    Goedendag,Bedankt voor uw reactie.Vervelend dat de prijzen niet helder waren, onze excuses voor het ongemak. Specsavers staat juist voor heldere en duidelijke prijzen, daarom kunt u ook vooraf aan uw bezoek aan de winkel alvast een berekening maken met onze online prijscalculator, http://www.heldereprijzen.nl/Voor extra glasopties zoals het kleuren van de glazen en dunner geslepen glazen vragen wij een toeslag. Bij een dioptrie vanaf 3 adviseren wij dunner geslepen glazen. Dit is een advies en uiteindelijk besluit de klant zelf of dit advies wordt opgevolgd.Als u liever niet dunner geslepen glazen en gekleurde glazen wenst dan kunt u dit uiteraard bij de winkel aangeven.Wij hopen u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Sabrina Groen

Ook een klacht indienen over Specsavers?