Klacht Specsavers: vlekken in zonnebril op sterkte

Truce

2 jaar geleden een gewone bril + zonnebril op sterkte gekocht in Tiel. Draag normaal lenzen. Draag de brillen dus enkel in noodgeval en met vliegen. Vakantie. Nu is na 2 jaar de zonnebril vlekkerig geworden. Echter de garantieperiode is voorbij. Totaal geen coulance. Vind dit een hele slechte behandeling. Heb dit ook aangegeven in de winkel. Tis geen pak suiker, zo'n bril en ben altijd zuinig en voorzichtig. Kom dan ook.nooit meer bij specksavers en zal het delen op social media.

Nieuwe glazen.

Specsavers
    Geachte mevrouw Van Bruggen,

Wij begrijpen dat het vervelend is dat dit na twee jaar gebeurd. Onze garantie termijn is inderdaad twee jaar, dus is helaas de garantie verlopen.

Onze winkel in Tiel heeft u hiermee juist geadviseerd.

Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u echter nog vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via nl.service@specsavers.com.

Lisette de Vries
    Klantenservice
    Specsavers International BV

Truce
    De zonnebril wordt niet dagelijks maar incidenteel gebruikt. Bij dagelijks gebruik had ik hem waarschijnlijk al veel eerder teruggebracht. Dan was het veel eerder gebeurd.
    Truce
    Kan 50% korting krijgen op nieuwe zonnebril. De glazen zijn nu van BETERE kwaliteit, geeft men toe.

Truce

Ook een klacht indienen over Specsavers?