Opgelost door Specsavers: Weggejaagd bij Specsavers Leidsenhage

content Opgelost
Sunshine123

Zojuist een bezoek gebracht aan de winkel in leidsenhage op zaterdag 20-03-2021. Ik bleef met mijn vriendinnen voor de deur wachten tot een medewerker kwam. Vervolgens zei de medewerker dat wij met zijn 3en niet naar binnen mochten. Ik gaf aan dat wij wel 1 voor 1 naar binnen zouden gaan en dat dat geen probleem is. Toen gaf zij aan dat wij per persoon dan 15 minuten zouden krijgen en dat wij hier 45 min. zouden moeten wachten. Ik vond dat niet erg en gaf aan dat ik maar 5 min. nodig had. Ik kreeg meteen al het gevoel dat ik niet naar binnen mocht door haar uitspraken en haar houding. Ze vroeg daarna waar ik voor kwam. Ik gaf aan dat ik last heb van mijn ogen als ik naar de laptop kijk en op zoek ben naar een computerbril. Mevrouw deed heel bot en zei nou die verkopen wij niet. Toen gaf ik aan dat ik alsnog monturen wilde kijken en vroeg zij waarom? Vanaf dit moment irriteerde ik me en voelde ik me weggejaagd. Dit is uitermate geen klachtenserive. Ik begrijp niet hoe zij is aangenomen om voor jullie te werken. Ik heb nota bene een afspraak en zij jaagt mij weg. Zij vroeg niet eens wat de behoeften van mijn andere vriendinnen waren, want die kwamen voor een montuur. Zelf hebben mijn vriendinnen en ik het gevoel gehad dat wij gediscrimineerd werden door de Nederlandse dame (met een korte kapsel). Uiteindelijk ben ik geslaagd bij Ace&Tate met supervriendelijke klantenservice en heb ik daar ook mijn bril gekocht!

Ik adviseerd iedereen dan ook om naar Ace&Tate te gaan in Leidsenhage!

Medewerker een waarschuwing geven/ ontslaan. Zo jaag je klanten weg!

Specsavers
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht, vervelend dat het zo is gelopen in één van onze winkels.
    Specsavers heeft klanttevredenheid, hoog in het vaandel staan en zal uw klacht verder intern bespreken.

Wij hopen u in de toekomst toch weer te mogen begroeten in één van onze winkels.

Specsavers Klantenservice

Sunshine123
Gesproken met de leidinggevende. Ik voelde mij begrepen en hij zou de betreffende medewerker erop aanspreken.

Ook een klacht indienen over Specsavers?