Opgelost door Specsavers: weigeren tegoedbon

Ineke

Bij de aanschaf van een gehoorapparaat heeft mijn moeder van Specsavers Zierikzee een tegoedbon van € 150,00 gekregen, zelf te gebruiken of om weg te geven en overal inwisselbaar. Op 21 november heb ik mijn ogen laten opmeten bij Specsavers Ede en glazen uitgezocht en de bon tevoorschijn gehaald, ( die ik al had laten zien bij het maken van de afspraak ). Men zei de bon niet te kennen en dat ik de bon niet in kon wisselen, alleen in Zierikzee. Zowel in de brief als de bon staat niet vermeld dat die alleen inwisselbaar is in Zierikzee. Ik heb een email naar Specsavers Nederland gestuurd en brief en bon als bijlage meegestuurd. Het antwoord van Specsavers :De waardebon die is uitgegeven is inderdaad winkelgebonden. Onze excuses dat het niet duidelijk is overgekomen. De winkelpartners en de audiciens zijn zelfstandige ondernemers en daarom moet de bril worden aangeschaft waar het hoortoedtel is gekocht.

Dat Specsavers Ede de bril met tegoedbon wel gaat verzorgen en dat ze eventueel zelf met Zierikzee naar een oplossing gaan zoeken over de voor hun geleden derving van € 150,00.

Specsavers
    Goedendag,

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben hierover nogmaals overleg gehad en u kunt de waardebon wel inleveren en gebruiken in de winkel Ede. Wij hebben hen hiervan op de hoogte gesteld.

Excuses voor het ongemak.

Sabrina Groen
    Heel blij mee !

Ineke

Ook een klacht indienen over Specsavers?