Klacht Specsavers: Ze werken niet

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 332637
Gebruiker
J.C. van Berkel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 2 hoorapparaten gekocht. Van meet af aan werken ze niet naar behoren.
Wel ben ik teruggegaan om te overleggen wat er aan mankeerde in de winkel in Lisse. Er werd weinig aandacht aan besteed. Ze zitten in een doosje en ik gebruik ze niet. Ik krijg mailing met de naam van Dooren. Dat ben ik niet. Heb ik soms de verkeerde apparaten gekregen?

De oplossing

Contact opnemen. Niet terug bij dezelfde audicien. Ze was nog in opleiding zei ze.
Ik overweeg naar de huisarts te gaan en te vragen om een verwijsbrief voor een KNO arts.

1 reactie

  1. Auteur
    Specsavers
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedendag,

    Bedankt voor uw bericht en excuses voor het ongemak.

    Er is een fout gemaakt met de mailing waardoor er een foutieve naam op stond.

    Wij zullen de audicien vragen contact met u op te nemen over uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Specsavers International BV

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.C. van Berkel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog niets gebeurt. Ze verschuilen zich achter een verkeerd verzonden mailing. Mijn gehoorappelraten zitten nog in een doosje. Ze werken niet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Specsavers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen