Klacht Specsavers: Zeer onvriendelijk, eigenwijs

Klachtnummer
# 147311
Gebruiker
Jennifer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vorig jaar eens naar specsavers gegaan omdat ik merkte dat mijn ogen slechter werden met tv kijken enzovoorts
Kreeg al snel twee brillen bij specsavers na een vluchtige meting van hooguit 10 min
Nu na een jaar word ik ziek ik krijg de ziekte van graves en word uitgebreid onderzocht door drie verschillende oogartsen in mijn ziekenhuis.
Vastgesteld door verschillende artsen word dat er totaaaal verkeerde glazen zitten in de brillen van specsavers
In de brillen van specsavers zit -1.25 en -0,75
Wat ik nodig heb volgens de oogartsen in het ziekenhuis +0,75 en +1,25
Het blijkt dus totaal verschillend te zijn, ik zie wel scherp met deze sterkte van specsavers maar ontspan mn ogen niet volgend de oogartsen in het ziekenhuis
Ik ga met dit advies terug met mijn brillen naar specsavers en zij ontkennen en weigeren mijn advies serieus te nemen nu na lang wikken en wegen krijg ik nieuwe glazen in mijn brillen . schandalig onvriendelijk personeel specsavers Overvecht IK KOM ER NOOIT MEER

De oplossing

IK KOM ER NOOOOOIT MEER

1 reactie

  1. Auteur
    Specsavers
    Datum
    Goedendag,

    Hartelijk dank voor uw reactie Wij stellen het bijzonder op prijs dat u uw ervaringen met ons wilt delen.

    Wij hebben uw schrijven besproken met de directeur van de winkel, die ons heeft laten weten dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag van u.

    Vertrouwende u hiermede naar genoegen te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Sabrina Groen

Ook een klacht indienen over Specsavers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen