Klacht Specsavers: Zeer onvriendelijk, eigenwijs

Jennifer

Vorig jaar eens naar specsavers gegaan omdat ik merkte dat mijn ogen slechter werden met tv kijken enzovoorts
Kreeg al snel twee brillen bij specsavers na een vluchtige meting van hooguit 10 min
Nu na een jaar word ik ziek ik krijg de ziekte van graves en word uitgebreid onderzocht door drie verschillende oogartsen in mijn ziekenhuis.
Vastgesteld door verschillende artsen word dat er totaaaal verkeerde glazen zitten in de brillen van specsavers
In de brillen van specsavers zit -1.25 en -0,75
Wat ik nodig heb volgens de oogartsen in het ziekenhuis +0,75 en +1,25
Het blijkt dus totaal verschillend te zijn, ik zie wel scherp met deze sterkte van specsavers maar ontspan mn ogen niet volgend de oogartsen in het ziekenhuis
Ik ga met dit advies terug met mijn brillen naar specsavers en zij ontkennen en weigeren mijn advies serieus te nemen nu na lang wikken en wegen krijg ik nieuwe glazen in mijn brillen . schandalig onvriendelijk personeel specsavers Overvecht IK KOM ER NOOIT MEER

IK KOM ER NOOOOOIT MEER

Specsavers
    Goedendag,

Hartelijk dank voor uw reactie Wij stellen het bijzonder op prijs dat u uw ervaringen met ons wilt delen.

Wij hebben uw schrijven besproken met de directeur van de winkel, die ons heeft laten weten dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag van u.

Vertrouwende u hiermede naar genoegen te hebben geïnformeerd.

Sabrina Groen

Ook een klacht indienen over Specsavers?