Klacht Specsavers: Zelfde type bril twee keer vervangen in ruim twee jaar (fabrikage fout) en weer geen nieuwe krijgen.

Klachtnummer
# 392692
Gebruiker
Brildrager
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb ruim twee jaar geleden en bril gekocht bij Specsavers Gouda.
Na een jaar brak deze bril spontaan (oor eraf) kon niet gemaakt worden.
Kreeg en nieuwe zelfde bril. We zijn nu weer ruim een jaar verder en ook bij deze bril breekt het oor eraf. Was dezelfde breuk. Dus twee nieuwe brillen, beiden kapot. Dus ik weer terug. Conclusie van de verkoopster was, jammer gooi maar weg en koop maar een nieuwe, terwijl er dure glazen in zitten. Er was geen greintje hulpvaardigheid om dit probleem op te lossen. Bijvoorbeeld andere bril waar misschien de glazen kon worden hergebruik. Nee, ik moet maar een hele nieuwe bril kopen met nieuwe grazen op eigen kosten ook nog. Ik werd als een stuk vuil behandeld.

De oplossing

Een nieuwe bril leveren.

1 reactie

  1. Auteur
    Specsavers
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Hartelijk dank voor uw opmerking. Wij zullen uw bevindingen delen met onze winkel in Gouda die contact met u zullen opnemen met een passende oplossing.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Specsavers International BV

Ook een klacht indienen over Specsavers?