Klacht Specsavers: zie minder scherp met mijn nieuwe bril dan met .mijn oude bril

sad Niet opgelost
klacht specsavers

Een nieuwe bril gekocht bij Specsavers. Met de bril zie ik minder scherp dan de brillen die ik voordien had. Teruggegaan, maar men wil dit niet oplossen. Men geeft toe dat de nieuwe bril een andere waarde heeft dan de oude bril(len). Ik ben dus niet tevreden over deze afhandeling van mijn klacht, terwijl ik er zo op had gehoopt dat Specsavers het wel goed gedaan zou hebben na het lezen van alle reviews. Ben zeer teleurgesteld.

Ik wil nieuwe glazen met de juiste waardes.
De aangeboden oplossing is: Als ik over 2 a 3 weken nog steeds last heb van het varifocus effect, ondanks dat ik de duurste glazen heb gekozen, krijg ik voor de bril waarin nu varifocus glazen zitten twee brillen met glazen voor veraf zien en een bril met glazen voor lezen.We moeten dus nog afwachten. Ik heb besloten niet gebruik te maken van de geboden oplossing. Ik heb mijn hele leven al een bril met varifocus en het lijkt me dus niet dat ik er nog aan moet wennen. Bovendien heb ik € 300,-- betaald voor de beste oplossing van varifocus. Ook heb ik € 185,-- betaald voor meekleurende glazen. Ik heb het meekleuren niet kunnen constateren. Dus nu heb ik een gewone zonnebril.De € 170,-- voor het extra dun zijn van de glazen heb ik ook niet teruggezien. Ze zijn nog dikker dan mijn vorige bril. Ook weggegooid geld dus. Ik vraag me af of de brillen bij binnenkomst wel gecontroleerd worden of de bestelling goed is uitgevoerd. Heb mij erbij neergelegd.

Specsavers
    Goedendag,

Bedankt voor uw bericht en excuses voor het ongemak.

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn vernemen wij graag uw geboortedatum en in welke winkel u klant bent aangezien wij geen centrale administratie hebben.

Alvast bedankt!

Specsavers International BV
    klacht specsavers
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Specsavers
    Goedemiddag,

Wij zullen uw klacht met de winkel bespreken die contact met u op zullen nemen.

Specsavers International BV

Ook een klacht indienen over Specsavers?