Klacht Speed-Parts.nl: Een defect product dat mijn schult is volgens dit bedrijf.

jelle

Ik heb enige tijd iets besteld namelijk een haaks freesje van ongeveer een € 90,-
Deze werd maar niet geleverd ook de mail werd niet beantwoord.
Na wat rondbellen ben ik aan het nummer gekomen van dit bedrijf die mij vertelde dat de site mischien een foutje heeft gemaakt en dat zou dus rechtgezet worden.
Na een week kreeg ik het spul thuis maar het dekseltje wat vast zit met schroefdraad was de draad van dol. vervolgens heb ik dat losjes vaster gezet naar wat mogenlijk was en ben ik ermee gaan werken maar al snel brak 1 van de bijgeleverde freesjes bij het hogerstellen van de snelheid. ik heb al een paar mails gestuurd maar alles ligt aan mij ik heb het volgens het bedrijf zelf gesloopt. zelf heb ik een opleiding gevolgd in verspanende techniek dus dat frezen was voor mij geen uitdaging. daarnaast is ons buurbedrijf een motor revisiebedrijf met 25jaar ervaring met 2takt cilinder tuning.
Maar ook hij vondt die frees chineese rommel. we hadden allemaal ongelijk werd weer gemaild.

terugsturen en geld terug storten.

Wij vinden dat Speed-Parts.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Speed-Parts.nl?