Klacht SpeedFlip.nl: bestelling gedaan op 5 juni 2012 niet ontvangen

Klachtnummer
# 9964
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

hoi op 5 juni 2012 hep ik wat besteld op speedflip.nl maar helaas nooit wat ontvangen gaat om een bedrag van 198 euro naar veel mailtjes gestuurdt te geen reactie denk dat ik opgelicht bent wat ken ik hier aan doen ? voor info kunt u mij bellen 0651107329 gr rolf duys

De oplossing

zou mijn geld graag tereug willen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat SpeedFlip.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over SpeedFlip.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen