Klacht SpeedFlip.nl: geen levering van product

Klachtnummer
# 34867
Gebruiker
Bra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Paar weken geleden heb ik van speedflip.nl een set besteld, dus geld overgemaakt een bedrag 198 € maar tot op heden niks ontvangen.
Wel kreeg ik via de mail een bericht dat mijn status van de betaling was veranderd.
Dit is nu ruim 3 weken geleden, heb ook aantal mailtjes gestuurd naar hun contact adres maar geen reactie.
ik zou graag het product willen ontvangen of mijn geld terug.
Want als dit de gang van zaken zijn als webshop, dan, snap ik niet hoe je kan blijven bestaan!....

De oplossing

Het liefst het product alsnog geleverd krijgen.
Anders mijn geld z.s.m terug graag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat SpeedFlip.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over SpeedFlip.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen