Klacht Speedfreakcarparts.nl: Artikel besteld. Betaald. Niks ontvangen.freakcarparts

Klachtnummer
# 148970
Gebruiker
AD
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 29 december dagrijverlichting besteld. Op de site staat levertijd 2-5 dagen. Het artikel besteld als cadeau. Had verwacht het ruim op tijd binnen te hebben. Na ongeveer 7 werkdagen ben ik begonnen met te informeren. Mailtje gestuurd. Na 3 dagen een mail ontvangen met excuses en het product wordt overmorgen verstuurd. Inmiddels meet als een week verder. Dagelijks mails verstuurd echter geen enkele reactie ontvangen. Via Internet 2 telefoonnummers gevonden. Uiteraard niet bereikbaar.

De oplossing

Geld terug. Hoef het product niet meer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Speedfreakcarparts.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Speedfreakcarparts.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen