Klacht Speedfreakcarparts.nl: Verkeerde product(en) - Geen contact

Klachtnummer
# 105025
Gebruiker
jk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na producten te hebben gekocht via de website heb ik de verkeerde artikelen gekregen. Deze kwamen niet overeen met de beschrijving!
Het is niet mogelijk om contact te krijgen met het bedrijf, ook lees ik van anderen dat er veel problemen zijn met het terug opsturen van de gekochte producten omdat de betaling niet wordt terug gedaan na het retourneren.

- Slechte "service"
- Verkeerde informatie
- Slecht contact.

De oplossing

Mijn geld terug voordat ik de producten opstuur. Ik heb liever niet zoals ik bij anderen lees dat ik de producten opstuur en mijn geld niet krijg.

1 reactie

  1. Auteur
    Speedfreakcarparts.nl
    Datum
    Beste klant,

    Door onderbezetting en ziekte van de manager is er een periode geweest dat de beantwoording van de mails enige tijd op zich liet wachten. Dit is inmiddles verholpen.
    Wij hebben u in een persoonlijke mail het volgende gecommuniceerd:

    "De kabel is alleen nodig als men OOK een cdwisselaar wil aansluiten, zoals eerder al per mail doorgegeven.
    De kabel komt exact overeen met hetgeen u besteld heeft.
    Ik begrijp dus dat u de kabel wel besteld heeft terwijl u deze niet nodig heeft.
    de retourprocedure staat duidelijk vermeld op onze site onder het kopje retouren.
    Downloaden van het retourformulier volstaat.
    Deze kan bij het productk gevoegd worden"

    Er zijn inderdaad in het verleden problemen geweest met sommige terugbetalingen.
    Dit betrof voornamelijk (>90%) belgische klanten. Dit omdat het systeem van onze payment provider problemen had met crediteren van belgische rekeningen ivm niet overeenkomende BIC en IBAN nummers. Dit kregen wij pas in de gaten toen er klachten kwamen vanuit de belgische klanten.
    Onze payment privider heeft dit inmiddels opgelost en wij hebben nu een websitemodificatie doorgevoerd die ons automatisch informeert zodra een terugbetaling mislukt is.
    Achter een websiteonderneming gaat veel automatisering schuil, die het helaas soms kan laten afweten. Wij nemen klachten daarom zeer serieus omdat ons die op het spoor kan brengen van dit soort onvolkomenheden.

    U kunt de kabel nog altijd retourneren indien u dat wenst.

    Met vriendelijke groet,

    Speedfreak Carparts

Ook een klacht indienen over Speedfreakcarparts.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen