Klacht Speedy Cars: IK BEN OPGELICHT DOOR SPEEDY CARS !!!

J.stokkem

IK BEN OPGELICHT DOOR SPEEDY CARS !!!Tot mijn spijt schrijf ik dit stuk. Paar weken terug heb ik een auto gekocht van dit autobedrijf met veel hoop en vertrouwen. Ik wist dat de auto die ik zou kopen geïmporteerd was en dat de kilometerstand hoogstwaarschijnlijk niet zou kloppen. Maar dat vond ik niet zo erg. De verkoper gaf aan dat alle mankementen van de auto verholpen zouden zijn en dat het zowel RDW als APK gekeurd zou worden. Dat geeft je gelijk een goed gevoel, want je denkt een nieuwe APK en alle mankementen worden verholpen, dan moet de auto wel goed zijn. Na een week te hebben gewacht op de RDW en APK keuring, ging ik de auto ophalen. De verkoper gaf aan dat de auto wat geluid zou maken, maar dat het door de nieuwe onderdelen kwam en dat het met de tijd zou weg gaan. Ik, naïef en onervaren met auto's, geloofde de man (die zo oud als mijn vader is). Na de test rit (niet op snelweg geweest) hadden wij de overdracht gerealiseerd. Paar dagen later besloot ik met de auto naar een andere garage te gaan en ja hoor. Niets klopte van het verhaal van de man. De remschijven, blokken, banden, remtrommel, koppeling, aandrijfas alles was oud, verroest en niet goed! Dit waren de onderdelen die vervangen zouden worden en niets van dit verhaal was waar. Kortom, mijn advies koop geen auto bij dit bedrijf. Kom niet eens in de buurt van Lelystad. Ik heb begrepen dat veel mensen niet tevreden zijn met de speedy cars in Lelystad. Ik vraag me af hoe überhaupt die auto een APK keuring heeft gekregen? Mijn advies is ook om geen auto te komen van een auto handelaar die niet bovag erkend is. Houd afstand van dit bedrijf, het zal je een hoop koppijn besparen. Aangezien ik alle koppijn voor jullie nu op mij neem:((

Gedeelte geld terug geven

Wij vinden dat Speedy Cars hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!