Klacht Speelgoedbos.nl: Badspeeltje besteld niks gehad

Klachtnummer
# 183077
Gebruiker
De-Dupe
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had op 13-07-2016 een badspeeltje besteld bij speelgoedbos.nl en kreeg maar niets toegestuurd, ging ik mijn beklag doen daarover via mail en werd de bestelling ineens geanuleerd door speelgoedbos op 26-07-2016 en na nog een mail te hebben gestuurd op de vraag wanneer ik mijn geld € 23,00 teruggestort krijg heb ik tot op heden nog niets van gehoord maar ik heb vandaag gekeken op www.speelgoedbos.nl staat er dat zij ermee gestopt zijn wegens persoonlijke redenen en dat iedereen zijn geld retour krijgt nou ik hoop het nog maar even afwachten dan maar.

De oplossing

Ik wil graag mijn geld teruggestort krijgen!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Speelgoedbos.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Speelgoedbos.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen