Klacht Speelgoedbos.nl: betaald maar niet ontvangen

Klachtnummer
# 148915
Gebruiker
frank58
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Besteld en betaald via I-deal maar niets ontvangen, reageert niet op telefoon of mail,
wel mail ontvangen dat bestelling gered was voor verzending, daarna niets meer gehoord

De oplossing

Geld terug was verjaardagscadeau maar die is inmiddels voorbij

3 reacties

  1. Auteur
    Speelgoedbos.nl
    Datum
    Hallo ,

    Uw bestelling is gewoon op tijd geleverd en wij hebben u altijd per mail op de hoogte gehouden van uw bestelling.

    Met vriendelijke groet,
    www.speelgoedbos.nl
  2. Auteur
    frank58
    Datum
    2 weken na bestelling ontvangen vind ik niet op tijd

    en we hebben maar 1 email dat de zwembandjes opnieuw verstuurt waren.Ik begrijp dat u denkt alles naar behoren te hebben opgelost,maar het was een verjaardagscadeau en bij levering was deze 4 dagen geleden.Gewoon slechte service en onzorgvuldige levering. Dat ik liever het geld zou terug hebben werd ook niet op gereageerd.
  3. Auteur
    Speelgoedbos.nl
    Datum
    Als u het artikel niet wilt mag u het van ons ook buiten het termijn retourneren. Wij willen uiteraard niet dat u ontevreden bent.
    Helaas hebben wij bij brievenbuspost geen enkele vat op de aflevering. Meestal is het 1 werkdag, helaas wil er wel eens een enkele envelop langer onderweg zijn.

    Met vriendelijke groet,
    www.speelgoedbos.nl

Ook een klacht indienen over Speelgoedbos.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen