Klacht Speelgoedbos.nl: betaald maar niet ontvangen

frank58

Besteld en betaald via I-deal maar niets ontvangen, reageert niet op telefoon of mail,
wel mail ontvangen dat bestelling gered was voor verzending, daarna niets meer gehoord

Geld terug was verjaardagscadeau maar die is inmiddels voorbij

Speelgoedbos.nl
    Hallo ,

Uw bestelling is gewoon op tijd geleverd en wij hebben u altijd per mail op de hoogte gehouden van uw bestelling.

www.speelgoedbos.nl
    frank58
    2 weken na bestelling ontvangen vind ik niet op tijd

en we hebben maar 1 email dat de zwembandjes opnieuw verstuurt waren.Ik begrijp dat u denkt alles naar behoren te hebben opgelost,maar het was een verjaardagscadeau en bij levering was deze 4 dagen geleden.Gewoon slechte service en onzorgvuldige levering. Dat ik liever het geld zou terug hebben werd ook niet op gereageerd.
    Speelgoedbos.nl
    Als u het artikel niet wilt mag u het van ons ook buiten het termijn retourneren. Wij willen uiteraard niet dat u ontevreden bent.
    Helaas hebben wij bij brievenbuspost geen enkele vat op de aflevering. Meestal is het 1 werkdag, helaas wil er wel eens een enkele envelop langer onderweg zijn.

www.speelgoedbos.nl

Ook een klacht indienen over Speelgoedbos.nl?