Klacht Speelgoedbos.nl: Deel order niet ontvangen wacht nog steeds op geld retour!!

Klachtnummer
# 172883
Gebruiker
Kim
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een deel van de order niet ontvangen hen ze al meerdere malen gemail maar nog steeds geen geld retour ontvangen.
Ze zouden t geld binnen twee wk storten maar dar is niet gebeurt.
Ik was ook niet geinformeerd dat deze gouden munten niet vooradig waren. Anders had ik ze niet besteld. Pas toen ik aangaf dat ze niet waren geleverd zeideb ze dat ik me geld terug krijg. Hierop antwoorde ik; waarom ik wil graag de volledige levering ontvangen. Maar dat scheen niet te kunnen.
Ze zijn telefonisch niet te bereiken. Echt schandalig dit.

De oplossing

Graag mijn geld retour

2 reacties

  1. Auteur
    Speelgoedbos.nl
    Datum
    Deze retour is gewoon afgelopen week verwerk en overgemaakt aan u.

    Met vriendelijke groet,

    www.speelgoedbos.nl
  2. Auteur
    Speelgoedbos.nl
    Datum
    Er is u duidelijk gezegd dat wij dit vandaag zouden nakijken voor u. Wij hebben u direct een reactie gestuurd toen u een vraag heeft gesteld.

    Met vriendelijke groet,
    www.speelgoedbos.nl

Ook een klacht indienen over Speelgoedbos.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen