Klacht Speelgoedbos.nl: Dreigende schending privavy

Syntax

Speelgoedbos is een slecht verliezer.
Naast het feit dat hij leugens schrijft, dreigt hij mijn gegevens openbaar te maken bij overige webshops.
Gelukkig beschik ik over feiten.
Dit is een schending van de privacy(Wbp-wet bescherming persoonsgegevens). Tot nu toe nog maar een dreiging maar ik neem het hoog op.
Gelukkig ben ik juridische hoog opgeleid en weet de civiele-en strafrechtelijke gang van zaken. Ik zal dan ook hiervan melding maken bij betreffende instanties.
O.a. Autoriteit persoonsgegevens en uiteraard smaad bij justitie/ politie.

Let op mensen zowel je geld als je prive gegevens zijn toe te vertrouwen aan speelgoedbos.nl.
Als je even de tijd neemt om te googlen weet je precies met je van doen hebt.
Dit mag ik schrijven want dat zijn openbare bronnen.

Aantoonbaar! verwijderen van mijn gegevens uit de administratie en een excuus voor de geuitte dreiging.
Bij het uitblijven van 1 van de 2 eisen zal ik daadwerkelijk aangifte doen van smaad en melding maken bij de autoriteit persoonsgegevens en overige instanties.

Stoppen met het verder ruzie zoeken op internet!

Speelgoedbos.nl
    Uw gegevens kunnen pas gewist worden als u ophoud met klachten sturen. Uw bestelling is correct afgehandeld, u dreigt echter laster te verpreiden wat ook strafbaar is. Voor ons is de bestelling afgehandeld en wij zullen nooit prive gegevens van een klant zomaar openbaar maken. Echter als u geheel onterecht leugens zal gaan verspreiden over ons zullen wij hiervan ook melding moeten maken bij de diverse instanties.

Voor ons is het allang afgehandeld, precies volgens de wet, welke u zo goed zegt te kennen. Er is dus geen sprake van een geldige klacht ! Wij gaan ervan uit dat het voor u ook zo geld ! Bij deze zullen we wel uw onterechte klacht ook bij klachtenkompas weggelegd met de bijbehorende gegevens , zonder uw prive gegevens door te geven!

Ook een klacht indienen over Speelgoedbos.nl?