Klacht Speelgoedbos.nl: Geen contact mogelijk en niet nakomen van gemaakte afspraken.

Klachtnummer
# 167775
Gebruiker
Karin
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Via Marktplaats contact gekregen met Speelgoedbos.nl voor een bestelling. Via de app hebben we contact gehad en werd mij toegezegd dat ik mijn bestelling voor 23 april binnen zou hebben. Een voorwaarde was dat ik mijn bestelling dan wel moest laten verzenden via pakketpost. Dit kost €4,95. Dit heb ik gedaan.
De bestelling werd echter pas bezorgd op 29 april, waardoor ik er niets meer aan had. Ook werd het bezorgd in een gewone envelop met daarop postzegels van in totaal €2,19 en dus niet de betaalde verzendkosten van €4,95.
Ik heb meerdere malen telefonisch en via de mail contact gezocht, maar er wordt op geen enkele manier op mijn toenadering gereageerd.
Om een bestelling te annuleren moet dit schriftelijk worden gemeld binnen 14 dagen (13 mei = 14e dag). Ik heb dit via de mail gedaan, maar krijg geen bevestiging. Ik wil pas mijn bestelling terugsturen als ik ook een bevestiging heb gehad, anders ben ik bang dat ik mijn geld èn mijn bestelling kwijt ben.

De oplossing

Ik wil graag een bevestiging van mijn mail dat ik het product kan terugsturen en dat ik het volledig betaalde bedrag (incl. de verzend- en retourkosten) teruggestort krijg.

Speelgoedbos.nl heeft zich niet aan de gemaakte afspraken gehouden, waardoor ik van mening ben dat ik voor geen enkel bedrag aansprakelijk kan worden gesteld en de wet zegt hetzelfde.

2 reacties

  1. Auteur
    Speelgoedbos.nl
    Datum
    Wij hebben u meerdere malen gezegd dat u de bestelling mag annuleren en retourneren.
    U krijgt in dit geval het gehele bedrag terug , echter kunnen wij hem pas verwerken als hij daadwerkelijk retour is gekomen.

    Met vriendelijke groet,
    www.speelgoedbos.nl
  2. Auteur
    Karin
    Datum
    Fijn dat u een bericht stuurt en dat we het pakket kunnen retourneren. Waar kunnen we deze naartoe sturen?

    Waar heeft u gezegd dat we de bestelling mogen terugsturen? Ik heb tot nu toe geen enkele reactie van u gezien of ontvangen.

    Mvg,
    Karin Bos

Ook een klacht indienen over Speelgoedbos.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen