Klacht Speelgoedbos.nl: Niet geleverd, onjuiste informatie ontvangen

Klachtnummer
# 174904
Gebruiker
Simone
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hier Playmobil speelgoed besteld, bestelling staat al vanaf 22 juni 13.46 op verzonden (mooi op tijd voor ons zoontje zijn verjaardag) helaas niets ontvangen.
Op verzoek zou bestelling geannuleerd worden, dit is volgens speelgoedbos gedaan helaas geen bevestiging ontvangen zelfs niet na 2x vragen.
Kortom zeer slechte service zoontje is nu snel jarig maar niet het cadeau ontvangen speelgoedbos is zeer slecht in communicatie en zich houden aan de afspraken.

De oplossing

1. annuleringsbevestiging ontvangen en 2 met spoed het geld retour!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Speelgoedbos.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Speelgoedbos.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen