Klacht Speelgoedbos.nl: Problemen levering - slechte communicatie

Klachtnummer
# 179662
Gebruiker
M. Bouwmeester
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 1 juli een bestelling geplaatst en netjes een mail ontvangen dat de order geplaatst is en dat de bestelling ook betaald is. Op 11 juli een bevestiging ontvangen dat de order is verzonden, helaas bleek de order verre van compleet te zijn geleverd. Sinds dat moment proberen we telefonisch en via e-mail in contact te komen, helaas zonder het gewenste resultaat.

Hierbij het verzoek aan Speelgoedbos.nl (de heer Rachiem Koevoets) om het resterende geldbedrag terug te storten.


De oplossing

Retour resterende geldbedrag niet geleverde goederen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Speelgoedbos.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Speelgoedbos.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen