Klacht Speelgoedbos.nl: Spullen besteld en betaald, maar niets geleverd gekregen.

Klachtnummer
# 138851
Gebruiker
Kaatje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 31 okt spullen besteld en betaald met iDEAL.
Het gaat om Sint kadootjes voor mijn kinderen waar moeilijk aan te komen was bij andere bedrijven, dus mijn kinderen verheugen zich hierop dit te krijgen.
Ik heb hiervan meteen een bevestigingsmail gekregen.
Vrijwel de dag erna netjes een mail gekregen met de mededeling dat de spullen klaar staan voor verzending met een link erbij om bij post.nl mijn pakket te volgen.. Als ik die aanklik staat erbij: zending is geleverd maar nog niet aangemeld (of zoiets)

Die status is nog steeds hetzelfde en nog steeds niets gekregen. Ik heb 2x gemaild, 2x gebeld en een voicemail ingesproken met mijn nmr maar krijg maar geen reactie.

Waar blijven mijn Sint kano's? Ik verwacht dat jullie dit NU gaan regelen!

Met vriendelijke maar dringende groet,

Carla van rossum

De oplossing

Dat de spullen voor 20 nov geleverd worden! Dan komt Sint langs en moeten die kado's erbij zitten..

1 reactie

  1. Auteur
    Speelgoedbos.nl
    Datum
    Spullen bleken niet leverbaar, maar mevrouw heeft gewoon netjes het betaalde bedrag retour gekregen.

    Met vriendelijke groet,
    www.speelgoedbos.nl

Ook een klacht indienen over Speelgoedbos.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen