Klacht Speelgoedshoppen.nl: 3 zakken ballen voor in de ballenbak besteld en betaald en nog niets gehoord over de levertijd

L.

Vorige week besteld en nog niets gehoord over de levertijd daarvan!
Gebeld en gemaild maar krijg geen gehoor, de 06 nummer ligt er op dit moment helemaal uit. Ik wil weten wanneer mijn bestelling binnenkomt. De service is dus heel slecht. Ik twijfel over het duur van het bestaan van deze webwinkel!
Eigenlijk wil ik weten hoe lang ik nog moet wachten en als het langer is dan 14 dagen dan wil ik mijn aankoopbedrag van 52,80 teruggestort krijgen.

Neem contact op met mij over de levertijd of stort geld terug!

Wij vinden dat Speelgoedshoppen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

L.
    Vandaag een email ontvangen dat mijn pakketje verzonden is. Nou ik ben zeer benieuwd want ik heb al ergens anders bij iemand anders gelezen dat ook een email is ontvangen over de verzending zomaar ineens na veel bellen en emaillen met het bedrijf maar geen pakketje is aangekomen. Als het vandaag verzonden is dan zou je denken dinsdag is het bij mij aan de deur. Dus spannend.
    L.
    Tot mijn verbazing krijg ik vandaag een pakket aangeboden. Aan de doos te zien denk ik gelijk dat er met geen mogelijkheid 300 ballen in kunnen. En dat is ook zo. Ik heb wel 100 ballen gekregen! Dus het bedrijf opereert nog wel mensen maar krijg ik nog wel de rest van mijn bestelling? Ik heb ze een mail gestuurd.

Ook een klacht indienen over Speelgoedshoppen.nl?