Opgelost door Speelgoedshoppen.nl: Besteld, betaald, maar (nog) niet geleverd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 26374
Gebruiker
MVN
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 27 april jl. een Pino knuffel bij speelgoedshoppen.nl besteld, en direct betaald via Ideal.
Nu krijg ik een paar dagen later een mail dat de order is geannuleerd??? Terwijl ik hier niets van weet... Heb gemaild, en geen antwoord gekregen, en een paar keer gebeld, maar ik krijg niemand aan de lijn.
Ik wil graag z.s.m. mijn geld terug, zodat ik ergens anders een nieuwe knuffel kan bestellen.

Gewenste oplossing

Ik wil graag mijn geld terug.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Speelgoedshoppen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Speelgoedshoppen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen