Klacht Speelgoedshoppen.nl: besteld, betaald en niets ontvangen

Klachtnummer
# 28694
Gebruiker
Barbara
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 3 juni 4 snorkelsets besteld via de website speelgoedshoppen.nl voor een totaalbedrag van 30.15 Euro. Via iDEAL heb ik gelijk betaald. Helaas heb ik tot op heden niets ontvangen. Ik heb reeds 2 keer een mail gestuurd naar het bedrijf waarop niet gereageerd wordt. Daarnaast heb ik ook al verschillende keren proberen te bellen. Helaas wordt er nooit opgenomen. Graag wil ik de goederen snel geleverd hebben. En anders wil ik mijn geld terug. Dan kan ik de aankoop ergens anders doen. De kinderen wachten nu al lang genoeg op hun beloning voor de wandelvierdaagse.

De oplossing

Ik wil de goederen graag snel geleverd. Indien de goederen niet geleverd kunnen worden voor 24 juni wil ik mijn geld terug en de koop ongedaan maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Speelgoedshoppen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Speelgoedshoppen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen