Klacht Speelgoedshoppen.nl: Besteld en betaald, niets ontvangen

Klachtnummer
# 40242
Gebruiker
Suus
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik plaatste een bestelling (waarde €42,09) bij speelgoedshoppen.nl, ik betaalde via iDeal en kreeg per mail keurig een bevestiging. Daarna hoorde ik niets meer. Er kwam geen pakket. Zowel telefonisch als per e-mail heb ik de webshop niet kunnen bereiken. Op de ingebrekestelling die ik stuurde, is niet gereageerd. Ik ga aangifte doen bij de politie van oplichting.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug. Ik heb de bestelling elders opnieuw geplaatst en ontvangen, dus ik heb geen belang meer bij de goederen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Speelgoedshoppen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Speelgoedshoppen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen