Klacht Speelgoedshoppen.nl: Ook ik iets besteld en betaald en niet ontvangen

Klachtnummer
# 28280
Gebruiker
Carny
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 4 juni iets besteld/betaald en 2 dagen later zag ik deze pagina , dan wordt je al wat alerter helaas pas nadat je besteld hebt.
Ik netjes eerst een mail gestuurd of ze wat over de leverdatum konden vertellen, geen reactie.
Meerdere malen geprobeerd te bellen ......tevergeefs.
Inmiddels mijn bestelling geannuleerd en ook daarop geen reactie nog niet eens een bevestiging daarvan.
Dit is gewoon asociaal!!

Laat op zn minst iets van je horen al is het per mail als je de mensen niet meer durft aan te spreken.

Als het geld niet zeer snel terug gestort wordt dan zullen wij aangiften gaan doen en op zoveel mogelijke website's bekend maken hoe jullie met klanten om gaan.
Mijn idee je kan beter de webwinkel uit delucht halen en je problemen oplossen.

De oplossing

Geld terug of het product sturen in een zeer korte tijd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Speelgoedshoppen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Carny
    Datum
    Vandaag onverwachts een e-van hun ontvangen.
    Als het goed is wordt het dinsdag verstuurd we zullen zien....

Ook een klacht indienen over Speelgoedshoppen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen