Klacht Speelgoedshoppen.nl: opblaasbaar speelhuis 8 mei besteld, nog niet geleverd, krijg geen reacite

JS

8 mei 2013 opblaasbaar speelhuis jum-o-lene t.w.v. 64.55 (incl. verz.kosten) besteld. Tot nu toe niets ontvangen. Op 2e mail antwoord gekregen dat speelhuis besteld moest worden bij groothandel. Dit is al weer enkele weken geleden. Bedrijf reageert niet op telefoon of mail. Als dit product niet leverbaar is wil ik graag mijn geld terug. Erg jammer voor onze meervoudig gehandicapte zoon, hij wacht nog steeds op zijn verjaardagscadeau...! Graag komen we in contact met speelgoedshoppen.nl om tot een oplossing te komen!

We willen weten of en wanneer het procuct geleverd kan worden. Als het niet geleverd kan worden willen we ons geld (E 64.77 incl. verzendkosten) retour.

Wij vinden dat Speelgoedshoppen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Speelgoedshoppen.nl?