Klacht Speelgoedshoppen.nl: wel betaald, geen produkt of reactie

Klachtnummer
# 35764
Gebruiker
aro
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een week geleden heb ik een paar stelten besteld en betaald. Op de bevestiging stond dat ik ze zou komen ophalen, wat niet de bedoeling was. Ik heb gelijk geprobeerd te bellen om dit te corrigeren maar krijg nooit iemand aan de telefoon, ook wordt er niet gereageerd op de mail die ik naar ze heb verstuurd.
Dit is voor volwassenen niet leuk maar zeker niet voor een kind dat geen speelgoed heeft ontvangen waar ze voor gespaard heeft.

De oplossing

Ik zou het fijn vinden en beleefd als er gereageerd wordt op mijn mail en als er een keer de telefoon beantwoord zou worden .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Speelgoedshoppen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Speelgoedshoppen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen